حضور شرکت امید الکترونیک نماوا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی؛

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ مرداد

جدیدترین روش‌ها و تجهیزات روز صنعت ساختمان در این نمایشگاه عرضه شده است. این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این نمایشگاه بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین دستاورد‌های حوزه صنعت ساختمان را به اشتراک خواهند گذاشت.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در گروه‌های کالایی مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه ای، نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم‌های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین آلات کارگاهی و خط تولید مصالح، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، تشکل‌های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات می‌باشد.

در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازار‌های داخلی و بین‌المللی رشد کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از جمعه ۲۱ مرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دیدن کنند.

گروه تولیدی بازرگانی نماوا منتظر حضور پر مهر شما عزیزان می باشد 

زمان 21 لغایت 24 مرداد ماه 

مکان نمایشگاه بین المللی تهران سالن 41 غرفه 34